Daca toate cluburile ar avea campanii de promovare a sportului precum sectia de baschet a Clubului CSA Steaua, am fi departe. Steaua CSM EximBank a pregatit un concurs-surpriza pentru suporterii ei si nu numai: Campania ”Joaca pentru Steaua”.
Marele premiu al concursului este un contract de o zi cu Steaua si o experienta completa de jucator profesionist: filmari, contract inregistrat la Federatia Romana de Baschet, vizita medicala, chiar si legitimatie de joc.
Concursul inceput in toamna, i-a provocat pe patronii echipei la 5 probe, fiecare avand la dispozitie o luna pentru a indeplini cerintele. Acum, patronul castigator va beneficia de un antrenament de ”individualizare” alaturi de staff-ul tehnic si de jucatori, va fi pregatit pentru meci, care de asemenea televizat este televizat. Salutam initiativa clubului si speram ca si celelalte echipe vor prelua acest exemplu. Baschetul si sportul romanesc in general, au nevoie de astfel de campanii.